Et af de mest vitale aspekter

Hvad Bør Læres, Før Du Har Et Bryllup

Bryllupper er sjældne og særlige begivenheder, der markerer væsentlige datoer i parrets liv, samt deres venner og families liv. Bryllupper betegner sammenløbet af ikke kun to personer, men sammenhæng mellem to familier. Uanset om du planlægger på dit eget bryllup, forbereder en andens eller er lige blevet inviteret til en, Læs videre for at lære, hvad de kan forvente.

Er du gravid ?

Forstå, at alle, der støtter dig og hjælpe med dit bryllup gør det ud af kærlighed, som du bør vise dem respekt og værdsætter, hvad de gør for dig. Må ikke blive en “Bridezilla”, da dette kan fremmedgøre en masse mennesker og sætte en dæmper på de dage, der fører op til dit bryllup.

Et af de mest vitale aspekter af dit bryllup vil være den musik, du spiller. Sørg for, at musikken er moderne, men er meget personlig også, da det skal repræsentere de to parter binde knude. Dette vil tilføje til atmosfæren af den samlede oplevelse af dit bryllup.

Giv tilbage til alle, der deltager i brylluppet, ved at gøre en tale mod slutningen, takke alle for at være en del af dit liv. De fleste af de deltagere ved brylluppet er integreret dele af din historie og fortjener tak for, hvor du er på, dagen for vielsen.

Efter at alle har afsluttet deres måltider, kan du tjene en dessert bakke ved brylluppet. Dette er normalt den tradition, som du kan præsentere en vidunderlig vifte af kager, chokolade og slik for børn at afslutte natten med et brag. Dette er en fantastisk måde at sende folk ud.

Prøv at bruge en limousine chauffør, som du kender og stoler på, så du ikke behøver at blive bekymret på dagen for dit bryllup. Sørg for, at han viser sig på forhånd og betale ham den ekstra time til at sidde og vente på dig. Dette vil sikre, at du ankommer til tiden.

en masse tanke

Sæt en masse tanker i sæderne diagram, som du opretter til dit bryllup. Sørg for, at de ældre ikke behøver at rejse en lang vej at komme til deres sæde, og at din familie er tæt på dig. Også, forsøge at få medlemmerne af hver familie sidde med hinanden.

Sørg for, at den rigtige til at skyde dit bryllup er erfaren. Du har aldrig lyst til at ende op med en fotograf, der er usandsynligt, at gøre dig lykkelig i sidste ende.

Dine gæster er tilbøjelige til at være sultne og trætte efter ceremonien, så hvorfor ikke give dem snacks, da de gør deres vej til receptionen? Har nogen står ved døren med hors d’oeuvres på en bakke og små glas af noget forfriskende at drikke. Dine gæster vil sætte stor pris på det!

Du bør undgå at ryge eller drikke øl fra flasken, mens du er på din egen bryllupsreception. Det er bare Gauche og tacky at blive set gøre noget så fodgænger, så prøv at leve op til den fornemme tema i dit bryllup. Efter modtagelsen kan du gå hjem, lyse op en stogie og få spildt, hvis du ønsker det.

At planlægge et bryllup på et lille budget, overveje at bede venner eller slægtninge til at donere deres hjælp eller talent i stedet for en bryllupsgave. Fra fotografering til catering til at gøre din bryllupskage. Dine kære kan være begejstret for at pitche i med de færdigheder, de har for at holde din bryllupsdag budget-venlige.

Sørg for at lade alle forældre, der deltager i dit bryllup kender rejseplanen for din dag, så de kan arbejde situationer som lur, skiftende bleer, fodringer, eller sengetid i tidsplanen. De kan også planlægger at have en babysitter, hvis det er nødvendigt, og vide, hvornår de bliver nødt til at forlade for at gå hjem for at lindre hende.

Hvis dit bryllup reception er begyndt at ligne mere som et barns fødselsdagsfest, har alle børnene samlet op og taget til deres eget område for at nyde nogle passende underholdning. En klovn eller tryllekunstner kan holde øjnene låst på ham, mens du og deres forældre danser natten væk.

For en udendørs reception, skal du sørge for at holde dine gæster hydreret. At drikke alkohol i varmen er ikke en sund ting. Du kan servere isvand, juice eller fancy cocktails. Sørg for at du har en måde at holde din drinks koldt. Leje nogle server til at gå rundt med kolde drinks, hvis du har en masse gæster.

Når du befinder dig at skulle begynde forberedelserne til et bryllup, den første ting, du skal gøre er at købe en notesbog til at holde dig organiseret. Tag den bærbare computer med dig, når du kommer til at se spillesteder, prøve mad med cateringvirksomheder, og når du modtager citater, på denne måde har du alle de oplysninger på ét sted.

En stor tip, der kan reducere omkostningerne for mange af de sælger tjenester på dit bryllup reception, herunder fotografer, cateringvirksomheder og musikere, er at tilbyde at hjælpe dem med at annoncere deres tjenester i bytte for reducerede omkostninger. Et lille kort, der placeres i receptions borde, hvor gæsterne vil sidde, kan give navne og kontaktoplysninger til forskellige leverandører, der leverer deres tjenester. Denne reklame har den fordel at skære dine omkostninger og øge deres chancer for nye muligheder.

Hvis du har en enorm liste over bryllup invitationer til at skrive ud, ikke gøre dem alle i et møde. Sørg for at få tid til at bryde dem op over et par dage. Hvis du gør for mange på én dag, så skriver på de sidste vil begynde at se temmelig dårligt.

Har et budget. Med bryllupper, er det nemt at overforbrug, så snart du begynder at købe ting. Sørg for, at du og din partner sætter sig ned og er enige om, hvor meget du skal bruge på brylluppet. På denne måde vil du ikke gå i gæld over det, og du vil have noget at holde sig til.

Som du blev lovet tidligere i artiklen, ved du nu noget om bryllupper. Husk, hvad du har lært, og du kan sørge for at ære det lykkelige par passende, når du går, eller har dagen i dit liv, hvis du er den heldige brudgom eller bruden.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.